Як вибирати гуму для автомобіля

Як вибирати гуму для автомобіля

Почнемо з літньої гуми. На що слід звернути увагу:

Звичайно виробник - ми всі розуміємо, що в тапках Pirelli або Toyo буде їздити куди комфортніше, ніж на тапочках фірми Кама або на радянській гумі типу (Ін або на Сніжинці).

Глибина протектора - чим глибше протектор, тим більше гума буде відводити рідини (наприклад після дощу), і природно з глибоким протектором буде краще зчеплення з дорогою.

Еластичність гуми - якщо гума жорстка то їздити на ній не дуже приємно - особливо на вітчизняних авто.

Краще вибирати м'яку еластичну гуму, по-перше комфорт, по-друге м'яка гума краще тримає дорогу (прилягає до дороги всією своєю поверхнею), але є один мінус м'якої гуми - це її знос, вона зношується швидше ніж жорстка, тому, що в її склад додають більше каучуку, ніж в жорстку гуму з малого змісту каучуку в складі гуми, вона часто стає жорсткою.

Тепер про зимову гуму - є два види зимовий гуми: без шипів (в народі липучка) і з шипами

З шипами:

  • Шпичаста гума краще тримається на льоду і якщо ви забуксували, (взимку це буває досить часто) на шипастих простіше буде виїхати.
  • Ну тут все як і на літній глибше протектор більше відводить снігу.
  • Гума повинна бути м'якою - взимку завжди температура з позначкою мінус, а при зміна температури властивість гуми змінюється.

Тобто взимку гума твердне, а влітку вона знаходиться завжди в м'якому стані. Ну є і мінуси гуми з шипами, при їзді вона дуже сильно гуде і це іноді дратує, збільшення витрати палива на 7-15%.

Без шипів:

  • Не гуде.
  • Менше зносу по весні бо в деяких областях на дорозі не залишається льоду і снігу, але в деяких місцях він ще лежить і є ризик забуксували, і водії не вирішуються ставити річну.
  • Мінуси це стійкість на льоду.

Я висловив особисто свою думку, ну а ви вирішуйте.

А ось вам відео в допомогу, як вибирати зимову та літню автомобільну гуму: